Saturday, July 11, 2009

-BENGANG AKIM AF7 (CHIPMUNK VERSION)-




Aku bosan dengan cintamu
Aku rasa buang masa
Kau selalu mendustakan cintaku
Aku fikir kau tak searus
Lebih baik kuberalih
Biarkan diriku terus bersendiri

Ku tak fikir engkau setia
Walau jasad dan juga nyawa
Sebagai tanda cintamu padaku katamu

Tak mungkin kupercaya
Kata-kata yang penuh dusta
Hanyalah bibir berkata

Yang memilukan
Menambah bengang rasa hampa
Kerunsingan diriku terasa

Cukup berkali kau berkata
Jangan diulang lagi dusta
Jangan kau pujuk hati yang terluka
Tak mungkin akan kukembali
Jika janji sekadar mimpi
Tak mungkin sama dirimu yang sering berdusta

Tak mungkin kupercaya
Kata-kata yang penuh dusta
Hanyalah bibir berkata
Yang memilukan
Menambah bengang rasa hampa
Kerunsingan diriku

Letih hatiku diserang pilu
Letih hatiku teringat janjimu oh caramu
Akan kuteruskan hidupku oh tanpamu

Tak mungkin kupercaya
Kata-kata yang penuh dusta
Hanyalah bibir berkata

Yang memilukan
Menambah bengang rasa hampa

Kerunsingan diriku terasa

* NI LA BIDEO YG AKU JUMPEW MASE PEPAGI AKU BUKAK BLOG AKIMFAN TU.... HUHU CHOMEL BTOL SORE CHIPMUNK NI..... LAYAN LA BIDEO NI...........

No comments: