Saturday, June 19, 2010

-The Jeng's (2)-


Ok, yg ni video yg aku nak sangat wat, ni sume pengalaman yg telah The Jeng's beri kat aku, yg aku tak dapat nak lupa kan, tapi banyak sangat gamba nak letak so jadi cam kucar kacir sket video neh, aku tak de pengalaman buat video, dan dengan bantuan AZREQ aku dah siap kan video yg tak seberaper ini....... thanks AZREQ.....

LOVE U THE JENG'S


video


*bersambung

Friday, June 18, 2010

-The Jeng's (1)-

rase nyer aku dah g tahu ape tu "The Jeng's", ni aku cume nak g tahu ape yg aku rase tentang sorunk2 ahli the jeng's ni, bermula dengan................(fefeeling bunyi drum)........

The Jeng's versi Mak n Ahkak Tiri

KAK SALLY (mak tiri)

hihi (ketawe dulu) kak sally ni kakak yg paling veteran, mmg akak yg sangat baek, kak sally ni suke membebel, hehe.... baru sat tadi die bebel aku dalam phone.... macam mak mak dah...... tapi bukan bebel kosong..... banyak nasihat die kasi..... antara akak2 yg aku manje, (pssttt best tau lentok kat lengan kak sally, cam tilam air wok....) ^__^ kak sally ni juga selalu buat aku gelak, kalu aku down, die la yg wat aku tersenyum, aku tak pernah ade kakak, (kakak sepupu ade la) tapi kakak sally ni selalu buat aku feel yg aku ade kakak yg selalu ambil berat pasal aku (dah la aku ni mmg berat) dan selalu ingatkan aku macam2 bende. Kak sally , walau macam mane pon org nak kate atau walau macam mane pon keadaan nyer, kak sally tetap kakak saye, saye akan sentiase jaga kak sally sampai bile2, tggu satu hari nnti, kite akan sentiase jadi cam dulu, hari2 leh jumpe. Saya akan usahakan....... LOVE U so much...... ^__^

KAK YUN (kakak tiri)

Kak Yun, kakak yg paling tegas, garang ooooo.......... hehe... tapi baik hati , sweet n vogue. hehe.... vogue ala2 mak hayam gittewww... hampooonnnn kak yun, hihi...... aper yg aku suke tentang Kak yun n kakak2 aku ni sumer, mereka ni tak pentingkan diri, aku tak pernah berkawan ngan org yg seperti mereka, kami mmg selalu beronggeng n buat macam2 kejer gile, tapi time solat sume g cari surau or masjid, ape yg terbaek mereka ini adalh sumer bukan sahaja mengingat kan aku supaya solat, tetapi memakse aku, marah aku, lagi2 kak yun, itu la sahabat yg aku cari selama ini, kak yun ni banyak beri nasihat pada aku, nmpak cahaya kekakakan pade rupe nye yg sweet itu, huhu..... kak yun sporting, selalu ajak g mandi kolam kat umah die, kat PANTAI HILL PARK, situ la tempat kami sume beriadah waktu malam. rase seronok selepas menghanyutkan semua masalah kedalam kolam itu. Thanks Kak Yun, sbb sudi jadikan saye sebagai adik, (walauponnnnn) sudi didik saye, ingatkan saye macam2 bende, sumer tu saye tak kan lupekan..... saye tak pernah lupekan kenangan mase konvocation saye, itu pengalaman paling manis saye. LOVE U SANGAT kot...... ^__^

*bersambung.......

-Have Fun-

Aku harap korunk sumer have fun.

korunk yg terbaek dalam hidup aku.

-Hijau Daun – Suara (Ku Berharap)-

Hijau Daun – Suara (Ku Berharap)

di sini aku masih sendiri

merenungi hari-hari sepi

aku tanpamu, masih tanpamu

bila esok hari datang lagi
ku coba tuk hadapi semua ini
meski tanpamu oooh meski tanpamu

bila aku dapat bintang yang berpijar
mentari yang tenang bersamaku disini
ku dapat tertawa menangis merenung
di tempat ini aku bertahan

reff:
suara dengarkanlah aku
apa kabarnya pujaan hatiku
aku di sini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

suara dengarkanlah aku
apakah aku slalu dihatinya
aku di sini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

kalau ku masih tetap disini
ku lewati semua yang terjadi
aku menunggumu, aku menunggu

reff2:
suara dengarkanlah aku
apa kabarnya pujaan hatiku
aku di sini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

suara dengarkanlah aku
apakah aku ada dihatinya
aku di sini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

repeat reff

suara dengarkanlah aku


-Tiang-

Alhamdulillah........ seperti yg aku pernah katakan dulu, RUMAH aku mmg kuat dan kukuh, banyak TIANG2 yg kuat, walaupon angin badai, ribut taufan, Gunung berapi meletus skali pon, RUMAH aku tetap kukuh, KAU HADO???

Aku janji akan jaga RUMAH aku ni sekuat hati, sepenoh jiwa, dengan kasih sayang.

walau apa pon terjadi lepas ni, RUMAH aku tetap akan kukuh.

::pompom::

Thursday, June 17, 2010

-Lagi?-

DAMN..........................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jadi lagi????

goshhhh........ plissss............

-hitam-

Nak terjun dalam CAT hitam, biar sumer nyer HITAM, biar org tak nmpak......... kan senang hidop pon biase, sorunk2 jer kan...... tak yah sakit2 lagi...... PERIT KOT......... !!!!!!!!!!!!!

-rambut-

Baru potong rambut............
DEMMMNNNMNMNMNMN......... aku suruh nipiskan....... nyonya tu g pendekkan rambut...... cehhhh.........

Wednesday, June 16, 2010

-Di mana?-

sampai jam 3 saye menanti, mereka tak de pon, ermmm..... tak per la...... OUT

-andai aku pandai menyanyi-

Lagu Gembira

( 1 )
Andai aku pandai menyanyi
Tua muda miskin dan kaya
Tentu suasana gembira
Mendengar suara merdu
Bagai buluh perindu
Banyak orang rindu

Andai aku pandai menyanyi
Tua muda miskin dan kaya
Tentu suasana gembira
Mendengar suara merdu
Bagai buluh perindu
Banyak orang rindu

( 2 )
Ho... ho... ho... ho...
Ho... ho... ho... ho...

Ha ha ha ha...

Ha ha ha ha...

Ha ha ha ha...

( korus )
Ku menghibur hati duka
Hilang nestapa datang suka
Bintang di balik awan senyum
Hahaha aaa hahaha aaa
Hahaha aaa hahaha

( ulang 1, 2, korus )

Hahaha aaa hahaha aaa
Hahaha aaa hahaha

*jangan takut aku kopipes jer lirik aku tak nyanyi..... sore sumbang mambang..... ^__^

-SENIBONG-

baru balik dari SENIBONG (tempat makan makanan laut) yg pemes kat JB.... sedap.... ADEK aku belanje...... hehehe.......

Alhamdulillah .... dah ok sket........

-pengakuan-

'SAYA SUKA AWAK'

ye saye suka awak, maaf saye tak sanggup nak luah kan perasaan saye, sbb saye tak tahu perasaan awak cam mane.

saye takot PERSAHABATAN kite hancur, saye tak sanggup di tolak lagi, tapi saye mmg menaruh perasaan saye pade awak, saye tak sangke saye jatuh cinta pada saat ini, sbenar nyer dah lame, cume saye tak KUAT lagi nak luahkan.

awak buat saye sentiase tersenyum, walau awak marah sekali pon, awak buat saye tenang bile saye bersama awak, awak buka hati saye yg lame tetutup, awak manis. tapi saye tak ade ape2 untuk awak banggakan.

saya cuma nak awak tahu yg saya suka awak, saye tahu awak tak tahu sapa, tapi saye sentiase akan suka awak, sbb itu perpisahan ini menjadi lebih perit, saye akan selalu di sini menunggu mase untuk luahkan, saye bukan seorang yg romantik, saye hanya lelaki biase yg tak punya apa2.

Walau di mana awak berada, walau apa yg awak lakukan, awak kene tahu saye di sini selalu menunnggu untuk bersama awak, saya berjanji akan lakukan sesuatu untuk kuat kan diri saye berjumpa awak dalam situasi yg lain, tapi saya harap masa tu hubungan persahabatan yg kita bina hampir setahun ini, tidak runtuh.

cuma sekarang ni saye tak mengerti, adakah itu suka atau cinta.

SEKIAN,

sofia jane - BLACK

Kau ibarat permata di dalam hiasan kaca
Yang tak bisa disentuh
Namun hanya boleh dipandang
Ingin sekali ku sentuh
Ingin jua ku memiliki

Kau selalu membuat hatiku merasa berat
Dan kau yang selalu ada
Saat semua pergi
Bagaimana mungkin
Untuk kau mengerti

Kini telah ku sedari
Mimpiku tak bererti sendiri

Chorus
Andai kau tahu
Apa yang ku mahu
Mahukan dirimu ‘tuk mendekatiku
Dan aku tak bisa memaksa dirimu
Walau dalam tidur
Ku kan menantimu hingga akhir nanti

Kau selalu membuat hatiku merasa berat
Dan kau yang selalu ada
Saat semua pergi
Bagaimana mungkin
Untuk kau mengerti

Kini telah ku sedari
Mimpiku tak bererti sendiri

-shushi-

baru tadi dapat satu surat or ape tah cam katalog dari SHUSHI KING...... teringin....... tetibe terpikir..... ngan sape aku nak g?

Tuesday, June 15, 2010

-no air-jordin sparks feat chris brown-

Tell me how I'm supposed to breathe with no air (air, air)

(Ooh ohh ooooh oh oh)

If I should die before I wake
It's 'cause you took my breath away
Losing you is like living in a world with no air, ohh

I'm here alone, didn't want to leave
My heart won't move, it's incomplete
Wish there was a way that I can make you understand

But how do you expect me
To live alone with just me
'Cause my world revolves around you
It's so hard for me to breathe

Tell me how I'm supposed to breathe with no air
Can't live, can't breathe with no air
It's how I feel whenever you ain't there
It's no air, no air
Got me out here in the water so deep
Tell me how you gon' be without me
If you ain't here, I just can't breathe
It's no air, no air

No air, air (ohh)
No air, air (no)
No air, air (ohh)
No air, air

I walked, I ran, I jumped, I flew
Right off the ground to float to you
There's no gravity to hold me down for real

But somehow I'm still alive inside
You took my breath, but I survived
I don't know how, but I don't even care

So how do you expect me (me)
To live alone with just me (ohh)
'Cause my world revolves around you
It's so hard for me to breathe

Tell me how I'm supposed to breathe with no air (ohh, ohh)
Can't live, can't breathe with no air (ohh, ohh)
It's how I feel whenever you ain't there
It's no air, no air
Got me out here in the water so deep (so deep)
Tell me how you gon' be without me (yeah)
If you ain't here, I just can't breathe
It's no air, no air (no air)

No air, air (oohh)
No air, air (oohh)
No air, air (no more)
No air, air (no more)

Oooh, baby, oooh
It's no air, no air
Hey, oooh
No air, no

Oooohhhhhh!

Tell me how I'm supposed to breathe with no air (no air)
Can't live, can't breathe with no air
It's how I feel whenever you ain't there
It's no air, no air (no breathing, no breathing)
Got me out here in the water so deep (baby)
Tell me how you gon' be without me
If you ain't here, I just can't breathe (no air)
It's no air, no air

So how do you expect me (livin' heeey)
To live alone with just me (ohh)
'Cause my world revolves around you (ohh)
It's so hard for me to breathe (heey)

Tell me how I'm supposed to breathe with no air (no air)
Can't live, can't breathe with no air (no no no)
It's how I feel whenever you ain't there (not there)
It's no air, no air

Got me out here in the water so deep
Tell me how you gon' be without me
If you ain't here, I just can't breathe
It's no air, no air

No air, air (ohh)
No air, air (noo)
No air, air (no air)
No air, air (no air)

-FINE...!!!!-

FINE....!!!!!!! mmg aku sedey skang...... so WHAT???????

-ape lagi?-

ape lagi yg ada dalam hati aku ni? ape lagi? kenape ko jadi cam ni? kenape ko tak leh nak duduk diam2? kenape ko tak macam selalu? kenape ko dah tak ceria?

biar la ape org nak cakap, biar la org nak ketawe kan....

aku hanya manusia biasa yg punya perasaan, tidak seperti mereka yg suka pada pepatah 'habis MADU, SEPAH dibuang, sudah dapat yg BARU, barang LAMA tidak di kenang'

itu yg aku punya yg mereka tidak.

dan itu juga yg buat hati aku kepiluan

-esok macam mane?-

esok? macam ni lagi ke? ke ade care lain? sabar jer sampai ko boleh buat, kepale aku pening la....!!!



-kenape dah tak de org call aku tanyer 'malam ni ape plan?'
-kenape dah tak de org mesg aku 'cepat siap aku dah nak sampai umah mu'
-kenape aku rase cam aku sorunk2 jer? mane yg lain?
-kenape aku rase cam dah tak de org nak pandang kat aku?
-kenape aku tak dengar org bahan2 aku lagi?
-sampai bile? Y__Y

-Yes or No-

cam ne plak neh bleh terpikir nak terminate acc neh? Y__Y

T__T

::IN TEARS::

-AlamaK-

Maaf HanPOn SaYe masok Air Tak Leh GunE..... TQ2