Saturday, June 19, 2010

-The Jeng's (2)-


Ok, yg ni video yg aku nak sangat wat, ni sume pengalaman yg telah The Jeng's beri kat aku, yg aku tak dapat nak lupa kan, tapi banyak sangat gamba nak letak so jadi cam kucar kacir sket video neh, aku tak de pengalaman buat video, dan dengan bantuan AZREQ aku dah siap kan video yg tak seberaper ini....... thanks AZREQ.....

LOVE U THE JENG'S


video


*bersambung

4 comments:

sally_8176 said...

Y_Y ~_~

kangen sama kamoo..wpong kamoo jauh dr matew..tp shentiasew dekat d hati..

QeRzA said...

sama2.......hehee...xseberapa tp cukup bermakna!!! love korg sumer!!!!

sweet strawberry said...

saL AKU XDE KE?:((

Fatin Sherrina Al-Baghtar said...

like! haha