Wednesday, September 30, 2009

- ApEr SuMe Ni? -

SALAM...........

Meniti hari untuk mendapatkan masa depan....... menunggu hari untuk mendapatkan pulangan....... hari hari menuggu, 1org, 2org, 3org, ............. kenkadang sampai 8org....... menuju kesana...... membawa hasil......... balik kesini........ muram di ukir............... kenapa? kerana seseorang....... kepentingan? kemalasan? keegoan? kegilaan pada sesuatu? aper tuh?nampak tak aku ni terkapai2...... mencari sesuatu untuk memberi pada yang mengejar.......ade perasaan tak sumer orang? yer..... memang hari hari aku ketawe.......... dalam hati tak de orang tahu...... walaupon hari hari aku bagi tahu....

Biarkan...... selagi boleh bersabar...... tahu tak....dah lame sebenar nyer aku nak buat somethin yang aku betol2 minat....... skang ni aku wat aper yang aku suke...... tapi kurang minat....... tapi boleh jadi minat..... pasal..... kegembiraan ade sket....... ujian banyak..... eemmmm......... cam ner nak face sumer orang ni???? ader banyak bender yg aku nk buat ni........ tapi aku tak tahu..... cam ner nk aper yg nak di mule kan dulu........ pening la........ pengalaman tak der...... duit? lagi la...... tapi mmg aku nak buat............. tapi aku perlukan pendorong.......... saper? orang yg banyak pengalaman semestinya.......... tapi kenape aku selalu berhadapan ngan org yg berlagak pandai *walaupon mmg pandai*........ aku tak suker la......... tak tahu kenaper...... cam sumer idea die kiter kener gunakan....... apekah?

Aku ader suatu yg aku minat ........... sangat minat dari aku kecik........... tapi aku tggu sampai hari ini.............. tak ade aper2 pon yg berlaku............... usaha? aku tak tahu di mana silap nya........ sumer usaha aku tak berhasil................ selalu kehilangan peluang besar................ aku benci...... pada yg melihat aku seperti aku ni sampah................... aper ni? nk tgok aku berjaya............. tapi tak pernah paham............... aku tak paham la.................. bullshit.............. enjoy? yer enjoy...........kenaper? kenaper org enjoy? kerana die nk buang sumer masalah die......... ade org paham? ADER KORUNK PAHAM?.....................

Angin......... aku memang angin........ panas baran............. tapi tak tahu cam ner nk tunjuk.......... mmg tak perlu tunjuk........... tapi kalu dah simpan dalam ni.............. menanah tau......... yer la...... org tgok aku senyom........... sbb aku tak tahu macam mane nak marah........... ini fakta......... kalu aku marah....... aku akan gagap.............. sbb tuh aku susah nk luah kan kemarahan aku.............. naper leh jadi cam ni ek? tapi kalu aku simpan gak aku yg tension.......... siriusly........... aku mmg tension.......... sbb tuh aku kuat enjoy............... sbb mase enjoy tuh la aku boleh hilangkan kemarahan aku.............. boleh hilang kan strees aku........... tapi anda perlu paham ........ aku enjoy bukan dengan cara yg salah.......... hanya untuk hiburkan hati.............. salah ker?

Sudah......... kepastian hidop aku........... berada di tangan aku........... aku perlu cepat........... itu saja yg aku tahu............... asalammuallaikum...............


No comments: