Friday, July 16, 2010

-Tak Leh Tahan-

okeh, kite tinggalkan sket post2 tertunggak pasal The Jeng's , sbb aku nak buat luahan hati sket.

Aku dah nak kat sebulan dok kat JB neh, apa pon tak da, sume tak jadi, ape neh?
nak wat cam ne lagi neh? penat la. tak leh tahan dah.

1. Tau tak ape yg aku rase? tiap2 malam aku rase, tak leh tahan kot, hari2 pendam, bagai nak gile dah neh, sayang, rindu, sumer jadi satu, MELETOPS!!!

2. Ape la yg tak kene neh, dah cube banyak kali, rezeki tak de. sedey. ape la masalah aku? aku tak paham. sumer tak menjadi. aiyooo!!!!!

3. Ni lagi satu, haishhh..... penat dah jadi cam neh, dah la, nak MATI g la sorunk2... 'Dunia ni untuk orang yg hendak HIDUP sahaja, orang hidup yg hati nya MATI akan menyusahkan orang lain sahaja' ....

Aku nak mintak maaf pada mereka kerana aku tak dapat berada 'disana'. Aku ingin tapi aku tidak boleh. Aku ade sbb aku sendiri. I hope u guys happy!!! I LOVE U ALL DAMN MUCH...MUCH DEAR!!!

sekian,
terima kasih.

3 comments:

shaz said...

ish ish ish.....berdoalah kau..

QeRzA said...

BERDOALAH KAW!!!! hahahaha......rindu aq x???

Savvy Lara said...

Udah2 la tu nate...
klik jo la page Jengs tuh..
xde maknanya kasik mcm2 alasan...
berdoalah ko!! :p