Wednesday, October 28, 2009

-DiE BuKaN UnTuK AkU-

salam sumer
haha.... hari ini aku nak berceriter(jiwang) sket..... huhu

bermula pada gambar.......... aku terpikat pada mata nya....... aku cuba untuk mendekati..... satu hari aku berkenalan dengan seseorang yg kenal rapat dengan nya........ die membantu aku mendekati wanita ini.......... hanya menggunakan email n facebook.......... tetapi aku tidak bergerak selepas aku 'add' wanita ini di facebook kerana aku terbaca 'status' nye yg mengatakan die sudah berpunya.......... bukan 'aku' jika aku mengganggu hubunngan orang lain.......... so aku hanya menjadi sahabat facebook sahaja.............. 1day status sudah bertukar.......... dengan harapan yg besar dan sokongan dari org sekeliling aku, yg mengatakan yg wanita ini mmg single......... bermula lah satu sesi sms........... *mule2 aku kol dulu... die sebot name penoh aku lagik...... sungguh skema....*....... sms dan terus sms......... ajak jumper tak nak........... emm........... sampai la satu hari aku tggu balas dari sms yg ku beri...... dalam 3/4 hari......... penghujung nyer aku terdiam............. speechless.......... biarlah die gumbira ngan org yg die sayang...........

sampai ke hari ini aku tidak dapat melupakan nya........... kenapa? entah........... kerana pesonality nya yg amat aku senangi............... biar la................ hidop musti di teruskan................

2 comments:

satu H empat N said...

huhu....jgn bersedey songo....
ape yg terjadi ade hikmahnye.....

cheer up dude!~

Ilyana Kaleela said...

sabar ye..huhuhu..