Wednesday, November 11, 2009

- pantas kah aku berada di situ -

1) hari demi hari tak dapat aku lupakan....... kerana 'mereka' aku gigih kan jua......... gumbira kan orang..... kalu orang gumbira aku pon gumbira.......... kenapa? perlu ke aku bermuram sedangkan ramai orang yang memerlukan aku? em........ biar aku tolak ke tepi dulu 'diri' aku......... tak salah orang2 sekeliling aku gumbira....... aku pon tumpang happy.......... 'malam itu aku berada di situ, melihat kemesraan nya, hati aku? biar la........ ramai lagikan depan mata, yang mereka memerlukan kegembiraan mu..........'. persoalan nya 'pantas kah aku berada di situ?'

2) pacaran, persahabatan, penghianatan, pertelingkahan.......... di mula kan dengan punca PERCINTAAN............. pacaran.... dua insan yang menyadurkan kasih sayang antara satu sama lain........ jika 'berpasang' pula bagaimana? hemmm........ jangan salahkan keadaan terjadi begitu.... kerana anda perlu tahu dunia ini bagaikan roda............. persahabatan........ terjalin dari 2 hingga ramai orang......... berkongsi segala yang diminati dan bertukar pendapat tentang ape yang bertentangan, memberi jika di minta, jika itu bukan keberatan............. penghianatan.......... berlaku apabila 'ketamakkan' melanda hati, bersatu dengan nafsu, busuk keluar dari diri............ tiada bau yang dapat di tandingi................ pertelingkahan.............. sesuatu yang berlaku diluar dugaan setiap pihak............ atas dasar 'maruah' yang konon nya sudah di balut bersama diri yang tidak dapat di pisahkan lagi, 'konon nya'.............. cett.............. tidak ada apa yang salah jika anda tahu bagai mana hendak menggunakan cermin diri.................. ' aku berada di kesempitan antara persahabatan, bukan urusan ku, tapi itu nama nya sahabat....' ...... persoalan nya...... layak kah aku berada di situ?

layak kah aku?...........

1 comment:

Ilyana Kaleela said...

bersabarlah...aku paham perasaan ko..
satu hari nnt,mgkn ko akn dpt org yg lebih menyayangi ko..=)