Thursday, December 24, 2009

3 PERKARA LUCU

salam.......

haha..... tak tahan nk ketawe........ hari neh ade 3 perkara lucu berlaku ............ tak yah leceh leceh.... neh aku citer........

1) tadi ade pompuan aku nak masak nasi........ then bile mak aku nk makan jer..... die tgok nasi tak masak..... ruper nyer budak neh tak tekan 'cook' ... boleh tak? dah kat satu jam......... nasi tak masak2 ruper nyer dah mangkok hayun neh berangan....... cehhhhh.....

2) tadi petang aku g jolok buah CIKU...... nak amek ciku2 yg dah boleh jolok........ jolok punyer jolok..... bang........!!!!!!!!!! amek ko...... patah dahan pokok tuh.... haha.... nak jolok sebijik....... satu dahan patah....... dapat la dalam 18 bijik sekali gus.... (mati la kene carot ngan bapak aku..... lagi beraper hari jer die balik dari haji... uwaaaa.....) haha..... *g smunyikkan dahan yg patah tuh..... haha

3) ni yg paling lawak.... pagi tadi... adek pompuan aku bangon tido.... cam biase la... die g jemor baju........... sumer baju die jemor....... then petang tadi... die angkat.... then bebel... mak aku tak letak sabun banyak pasal baju bau busok.............. then mak aku saje je la cek mesen basoh tu..... tengok2 ade lagik sabon...... suis pon tak cam di hidup kan.... then aku cakap kat adek aku....

' mak pagi tadi suruh kamu basuh , kamu basuh tak?'

then adek aku jawab....

'bukan mak dah basoh ker?'

then sumer ketawer........... si mangkok hayun neh g sidai baju tak basoh lagi.... bodow betol la.... tak kan tak rase baju tu basah ke tak........ mmg la bau badan aku maseh melekat lagi kat baju semalam tuh.... cehhhh.......

then mak aku cakap

' kan pagi tadi mak cakap mak tak sempat basoh.....'..................

hahahahaahahaa

itu la citer untok hari ini....

wakakaka... kalu uols sumer rase tak lawak ... tak per la... biar aku sorunk jer yg ketawer..... haha