Friday, February 12, 2010

- happy -

salam.......

lame nyer tak update blog......... sejak2 aku dok KL neh kan....

ouh luper....... sekarang neh aku dah pindah KL semule..........

so skang neh aku jadi orng KL balik la............

yer la umah yang aku sewa skang neh tak de line internet........

mmg la susah sket aku nak update blog....... nak on9 FB pon payah...........

ni pon aku buat entry blog kat kedai mamak depan umah ROSMAN ................ ( buat julung2 kali nyer buat entry kat kedai mamak....... haha )

yer la... blog aku neh pon dah bersawang dah neh................

banyak sbenaar nyer citer aku nak wat neh......... tapi masa tak menyebelahi...........

mane tak nyer....... kalu dah asek RONGENG jer............. huhu

sekarang neh aku sedang mencari jalan untuk happy................

setelah banyak masalah yg terjadi.................

tapi hari neh aku happy double...... mungkin triple.................

1st aku dapat call, aku di terima kerja..... so aku dapat kerja baru............ harap2 ok kan kerja aku neh.............. 2nd hari neh hari pertama aku jumper MUMMY......... so sweet........ mak angkat aku............ sporting.......... harap2 dapat jumper lagik...............

happy betol.............. tapi kan aku terpikir........... sampai biler happy aku neh..............

yer la........ sejak akhir2 neh.............. bile aku nak happy jer.............. ade jer mahkluk...... yg menganggu................

hidop aku tak pernah ganggu org............. tapi ade jer org tak puas hati ngan aku.............. jeles ker?

hellooooo.................. aku neh bukan saper2................ buat per nak jeles2........ awak2 tu lebeh bagos dari aku...............

tolong lah....................

macam kanak2 yg merajok biler tgok adek die dapat aiskrem lagik besar dari die............... padahal itu pilihan die......................

aiyoooo................... manusia neh ntah aper2 la.................

k la malas nak meroyan.................

nnti2.................... aku update lagik..................... bye................

No comments: