Thursday, March 25, 2010

-kepuasan sementara-

salam,

sudah agak bersawang blog aku neh.............
lame nyer tak hupdate.............

tapi sejak akhir2 neh aku rase cam ade jer bende berlaku, ya lah, seperti tajuk di atas,

kepuasan sementara, atau kegembiraan sementara,

hidup aku ni singkat, hidup semue org singkat, ape sahaje yg kite buat adalah pengalaman,

salah satu bende penting yg aku carik dalam hidup adalah kegembiraan dan kepuasan hidup,

itu la yg membuat aku gembire, tapi kan, kenape org tak boleh tgok aku gumbire?

kenape org tak boleh tgok aku dan kawan2 aku gumbire?

setiap org ade care die sendri untuk mencari kegembiraan,

KENAPA HARUS ADA HASAD DENGKI?

MUNGKIN HIDUP AWAK KOSONG, ATAU AWAK ADA MASALAH DENGAN DIRI AWAK?

ATAU AWAK ADE MASALAH DENGAN FAMILI AWAK?

dan awak tak boleh rasa gumbira seperti orang lain, dan awak buat semue kegembiraan di dunia ini seperti HAK awak,

what is wrong wif u guys huh? kalau hidop awak tak gumbira, kami alu2 kan awak bersama2 kami, kita rasa gumbira ini bersama2,

perluke hasut orang untuk benci kami?

APA SALAH KAMI? mungkin awak tak nak dengar ayat ini, sbb awak tahu kami tak bersalah,

tapi awak letak sumer kesalahan yg sebenar nya tidak wujud atas kepala kami,

awak takut HAK awak di rampas, awak takot awak hilang hak awak,

ambil lah hak awak itu, kami cume mahu bergumbire,

semua org tahu siapa yg betol sekarang neh, jangan salah kan org jika semue pandang serong pada awak,

awak yg yg ingin org pandang awak sebegitu,

hari tu saya happy sangat, puas, tapi di akhiri dengan KECELAKAAN dari pihak2 tertentu,

yg tidak tahu datang dari mana, konon2 invisible, mgunakan org 'tengah' yg menghentam kami,

awak tahu cakap yg awak ade perasaan, awak tahu nak mintak sumer jaga hati awak,

kalu tak dapat nak merajuk bagai, menangis bagai, tapi awak tahu tak?

KAMI PON ADA PERASAAN!!!!!!!!!...................

kami pon ade air mata, di mana hak kami bila di perlaku kan seperti itu?

kami tidak pernah menggunakan hak kami, kerana hak kami sudah di rampas,

tidak sedikit pon kami buruk2 kan kamu di hadapan org2 lain, tapi kenapa kamu membuat org2 lain memandang serong terhadap kami?

baru2 ini, kami selesai satu kegembiraan yg amat sangat, tapi.................

kenapa ada lagi kata2 yg mengguris hati kami? kami tidak menganggu die, kami tidak menganggu kamu, tolong lah, aku merayu jangan buat kami seperti ini, kami tidak sanggup menahan kesedihan ini,

apa salah kami bergumbira sekejap sahaja? salah kah?

atau anda mahu jadi seperti VVIP atau VVVVVVVVIP?

mahu di jemput, mahu di kompang?

BERILAH KAMI PELUANG UNTUK MENGECAPI KEGEMBIRAAN........................

No comments: