Monday, April 5, 2010

-GENG JENGLOT LARUT MALAM-

salam,

hai kawan2..... skang neh blog aku dah kurang aktiv dah, tapi aku ade banyak entry baru nak wat neh.......

pasal per? pasal dalam minggu neh....... banyak kerja gila yang aku wat bersama2 kawan2 aku.....

kawan? entah la...... sejak kami wat pelbagai ektivi neh kami dah semakin rapat......... pada mula nya aku tak mahu rapat lagi ngan sape2 setelah aper yg berlaku pada aku satu ketika dahulu..... tapi perasaan ni tak dapat di tahan, bersama mereka seperti aku berada bersama keluarga aku yg jauh nun, terasa dilindungi bile ada akhak2 yg selalu ingatkan macam2 bende, tak rase tension bile ade kawan2 yg sangat memahami, tak kire betapa besar atau kecil nyer satu2 sais persahabatan itu, yg penting adalah penerimaan mereka, mereka menerima aku, kekurangan aku, keburukkan aku, kami sentiasa belajar menerima keburukan masing2, yer la kite manusia biasa, tak sempurna, tapi......... tapi kenaper aku cerite cam org emo neh???? cehhh lari topik plak.... aku nak citer pasal ektibiti2 kami neh...............

sebelom tuh............ aku nak perkenalkan......... GENG JENGLOT LARUT MALAM............... nama ini di berikan kerana kami - THE JENGS - telah menyelesaikan satu minggu - iaitu bermula pada malam rabu (selase malam rabu) ............ banyak LAMO (Lawatan Bermotif) yg telah di selesaikan, LAMOGAUNG , LAMONA , LAMOKEMARK , LAMORON , LAMOKEKA/LAMOKERAK , LAMOKETING , LAMOKEBRO , dan diakhiri dengan LAMOGEN... ini semua adalah kerja gila tanpa apa2 PLAN....... nanti aku ceritakan satu persatu......... sbb aku belom dapat lagi gamba2 bukti kerja2 gila kami.............

tunggu jer.... malam neh aku nak g kompol sumer gamba2 ittew....... esok ade lah entry baru.......

saya nak kongsi pengalaman kami bersama dengan kamu semua.............

*bersambung.............

2 comments:

miss hannan said...

"...tak kire betapa besar atau kecil nyer satu2 sais persahabatan itu, ..."

SAIZ!!!!

songo said...

baik miss hannan.... ni anak murid mr rosman QC ker? adeh..... huhu